Isnin, 1 November 2010

lepak2 petang

ginilah kalo name dah biru.. turun sikit je da mula rilek.. da malas jaga mkn.. da tak wout.. haish.. kalo red color gelabah nak turunkan smula.. tensi2..

ptg ni nak lepak jek.. tanak wat pape.. lepak smbil tucen baring smbil pejam mata atas bahu.. suke ati mak bapak die jek tucen ni (seb bek die yatim piatu).. tiap kali tido mesti nak dekat2 ngan muka tuan die.. kalo boleh atas muka kot.. tapi kalo tak tido jgn harap tuan die dpt taip ni.. mesti die yg dok menaip.. grrr geram jek kan.. gave the tucen name olready.. LAPPIE.. haha alasan? die suke sgt ngan laptop.. maka panggil jek lappie.. bio die rase.. pdn muka..

latest pic muka baru bangun tido tadik.. haha

tekanan d tmpt keje.. sbb ade conference yg nak d anjurkan.. aku kne carik sponsor.. aku kne carik org anta paper.. aku kne anta paper.. aku kne carik exhibitor.. tekanan.. sume aku.. pastu tetibe lak aku kne amek tau psl registration.. grrrrr...

pastu tekanan gak sbb rumah baru da boleh amek kunci.. tapi.. tapi kne panelti RM 5k.. wui!! ingat aku anak dato' ke? kalo anak dato' kompom tak kene panelti tu kan.. aparaa.. tapi ini ah rumah nye.. tapi bukan yg ni tau.. aku nye intermediate jek..

umah time blom siap sepenohnye..

harap petang sume org bahagia jek tak cam tekanan yg d lalui.. tgh tunggu beby balik keje.. nak g mkn tomyam kdai thai.. weee

2 ulasan:

  1. tak paham nape kene penalti?! kuceng tu cumei.. bg aa makan whiskas nanti bulu gebu

    BalasPadam
  2. the cat tanak makan fishkies.. ikan rebus ngan nasik jek die prefer.. hurm hurm.. kucin kampong tapi surat beranak putrajaya..

    panilty tu sbb bank lmbt disburst duit ke developer..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails