Rabu, 23 Februari 2011

not enuff sleep

dalam minggu-minggu ni.. bulan ni.. bnyk sgt.. makin bertambah2 mende yg tak terduga berlaku kepada saya.. dugaan yg saye kne tempoh.. menguji setiap deria yang saye miliki.. kekadang rase nak rebah menyembah bumi.. kekadang rase lost.. kekadang rase nak jadik kuat tok berjuang.. tapi kekadang rase tak kuat.. hari2 ada saja waktu saya menitiskan air mata.. hari2.. sejak hari itu.. termasuk hari ini..

nasib saya baik ade famili yg sayang, support, nasihat, dan memahami saye.. ade kawan yg mahu mendengar dan redakan tangisan saye.. ade seorang lelaki yg agak asing sanggup memimpin, menaikkan semangat dan menghalang saye dr mengalah.. dan yang terutama, ade Allah yg izinkan saya berpaut pada tali-Nya, mendengar rintihan dan menjadikan saya tabah..

setiap malam dihantui bayang2.. setiap malam saya memikirkan nasib diri.. setiap malam.. dan kesan nyeh.. saye tak tido ngan aman.. had sleep deprevation.. bertambah sleep debt! buat kerja secara absent mindedly.. drive kereta tanpa hati.. hilang fokus.. terawang2 dalam dunia saye sendiri..
Source: wiki

di sini, saye ingin memohon semua orang utk jangan/tidak/tak perlu untuk kacau/ganggu/cabul/curik/cilok apa2 hak/harta/barang2/kawan/kebahagian orang lain.. tolonglah.. menjauh..

sekian luahan hati dr seorang yg sudah tidak berhati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails