Rabu, 13 November 2013

Kl international automotive conference (kliac)

Wuhuu.. im attending kliac conference.. saje isik masa lapang.. ngahaha.. bolot sume conference nk dekat abes tahun..

Kliac is happening kat pwtc.. dr smlm 12hb hingga esok 14hb november.. sbb kt pwtc dan buta jln key ell.. dan org lain ckp jem jem jem.. aku g nek komuter je senang..

Ari pertama pagi2 pkol 7 dh kuo.. itu pon nak bising.. org lain kuo umah sblm subuh rilek je.. arini kuo lmbt sket sbb dh pro.. wohoo.. cuak gak after 2 to 3 years kot x amek pengangkutan awam.. dok terperok je kt bangi kajang mmg ah kan..

Okey.. klo nk g pwtc nek komuter sila turun kt putra stesen.. pastu jln 5 minit.. bergantung pd kadar kelajuan masing2.. ade a dlm 400m.. dh smp pwtc..

Bile nk blik ke kajang bangi.. amek train komuter ke sg gadut tau.. stesen baru.. aku tatau dh brp bru tp bg aku bru la.. menggagau aku carik seremban as a hint sbb takot salah naik tren..





Pagi td naik motor g komuter.. mmg menghibakan.. dpt a mengahayati kepayahan org lain.. insaf kejap.. eh kejap je ek..



Kt pwtc surau die port pling best.. tp sejok.. nk monteng conference lepaklah d surau.. klo lepak pat lain jadik mahal sbb cafe die mahal.. ngahahah





So sesiapa yg berkelapangan weken ni.. blh a g motorshow ke motor expo tah kt pwtc tu.. start dr 15hb.. aku x g pon.. lalala..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails