Khamis, 20 Mac 2014

celebrate birthday sy di langkawi


arghh tak nampak tulisan kat TV belakang kami tu.. tujuan gambar ni diambil adalah nak menunjukkan aku selebrate bedday kat LANGKAWI ISLAND.. xoxo.. konon2 seprise bedday trip la.. di sekongkolkan antara Ijad ngan Angah (kiri) ngan Ateh (kanan) ngan Abg Ipo aku.. heh malangnya tak jadik kot seprise.. sbb nya, nak diskas kat umah aku..depan aku, ckp bisik2.. hahahks.. poyo jek.. pastu mak aku plak g tanye aku pasal trip langkawi time aku call.. lagik la mengukuhkan kesangsian aku yg selama ni mcm walopon dah tau buat2 tak tau jek dlu takot salah.. hehe



haa gambo ngan beburung beso ni baru real menyatakan keLangkawian celebration tersebut.. 

Walopon rahsia da bocor.. derang mmg tanak langsong forward ke aku ittenary ke ape.. so susah gle time nak packing bag.. lagipon aku mmg tanak amek tau langsong pon pasal COST.. so mmg tanak amek tau tinggal kat mne ape sume.. kalo ade brg tak cukop nnt beli jek la kan.. la la la..




Gambarajah di airport LCCT.. rentetan dari peristiwa MH 370, mmg kecut perot time nak take off ngan landing.. time landing, aku pegang tangan naufal kuat gle kot.. hoho.. 

Hari PERTAMA

1st day g UNDERWATER WORLD, Shopping, g tempat burungan besar DATARAN LANG, pastu laju2 g kilang GAMAT NUSANTARA sbb dah petang dah nak tutop pon.. 

Time kat underwater world sgt enjoy.. sebab nya Naufal sgt gembira.. tgk ikan ngan sgt kagum.. wuuu wuuu die nengok ikan2 tu berenang.. kalo yg besar sgt die cam takot2 nak lari dari cermin.. hahaks.. pastu dapat kawan cik pinggu no 77.. 




Naufal ngan abg Hadeef.. gembira tgk ikan la tuh

kawan naufal..cik pinggu no 77.. suka gle ngan naufal asik kejo tangan kecik die jek..




Time kat dataran Lang.. ade abg tu bwk ular 2 ekor.. pegang jek tak kene bayo.. amek gambo rm5.. bebanyak pos beramai2 pon rm5 je jugak.. aku cuit sikit je ular tu.. geli die smp sekarang kot terasa.. menyesal btol pegang.. Ayah Naufal dok sebok nak soh Naufal cium ular.. huhu.. memula ktrg nak soh Naufal yg pegang tapi die takot plak.. ABG pemilik ular tu pon tak konfiden nak bg Naufal yg pegang.. so kakak Aleya ngan Pak Long a jadik mangsa.. entah dari mana Kakak Aleya dapat keberanian nak pegang ular tah.. ktrg adik beradik sume dah lari jauh2.. huhu..


Kakak aleya cuba bwat muka steady .. haha

Cium ular tu Naufal, cium cium..



Naufal cool jek.. Pak Long yg bwat muka seram.. hahaha


Malam tu kami dinner beramai2 kat Restoran Buaya di pantai cenang.. pastu ade kek secret resepi setongkol besar.. sume dah penat.. makan jek la laju2.. 





Hari KEDUA

Hari kedua bersiar2 naik Cable car plak.. Paksa my Mum ajak naik jugak sbb die tak pernah naik sbbnya gayat.. hehe.. so ktrg paksa je jugak belikan tiket..







dah penat main kejar2 ngan Abg Hadeef.. sebok nak susu kat atas puncak gunung kan.. hentam sajalah
Saya malu ok babai! 


Time kasih kat Hubby nagn famili I sbb arrangekan dan merealisasikan trip ni sempena bedday I.. walopon sambut awal (oh tua awal).. tapi amat bermakna.. Love U all.. 

Semoga hari2 mendatang adalah lebih baik dan di berikan kecukupan rezeki yang barakah dari Allah SWT.. aminn.. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails