Selasa, 9 Disember 2014

Pemenang: Birthday Giveaway By Little-Smaller Co-partner with thePiLoTHijab

Assalamualaikum

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah

Dengan rendah hati saya nak mengumumkan pemenang BIRTHDAY GIVEAWAY yang saya jalankan pada bulan 11 haritu.. juri2 khas dan juri2 tetap telah bersidang dan memilih 3 orang pemenang..

Tahniah diucapkan kepada peserta yang telah berjaya menambat hati dan memukau mata juri2 kita..

PEMENANG PERTAMA
ucapan birthday yang tulus dari jiwa anak comel ini


PEMENANG KEDUAmissbalqis
kain batik yang memukau jiwa raga :p


PEMENANG KETIGAmama3farhanah
yeayy!!! kecomelan akak2 kita ni semua



Hadiah2nya adalah:
1st: thePiLoTHijab chiffon pink flower shawl + hijabpin
2nd: thePiLoTHijab chiffon pink flower shawl
3rd: thePiLoTHijab hijabpins

Chiffon pink flower Shawl seperti yang dipakai oleh adik comel ini.. untuk yang berminat nak memilikinya, boleh la wassap 0126774748 untuk order..email pon boleh




Terima kasih kepada 20 orang peserta yang sudi melayan giveaway saya.anda juga adalah pemenang.. pemenang makan kek bedday :D




Pemenang-pemenang diatas sila email nama, alamat dan nombor telipon kepada thepilothijab@gmail.com




9 ulasan:

  1. eh, eh....ada nama kita ler kat atas tu.
    Tq sebab pilih saya..

    BalasPadam
  2. Waaa..Sukerrr shawl tu. Cantikk! Sy da anta detail yer ^^
    Jom Join Segmen Zaman Persekolahan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye saya dah terima detail.. nnt sy pos ye.. nak order shawl lain sebelum saya pos pon boleh.. dapat free postage :D

      Padam
  3. Alhamdulillah menang :)
    Dah bagi detail dekat email.
    Thanks.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails