Selasa, 21 Julai 2015

Hari raya terakhirbersama

Hari raya yg gembira tahun ni. Mengambil pengajaran dari kisah ramadhan.

Raya pertama saya berbesar hati dpt berbakti pada ayah mertua.. 1st time kene jadik tuan rmh raya.. 1st time msk makanan raya yg chef utama.. rasa mmg fail sbb tatahu nak guna rencah2 bnyk mne.. bahan2 dh tahu tapi kuantiti tu yg tatau.. harap ayah mertua saya berpuas hati dan dpt hilangkan atau paling tidak kurangkan gundah rindu pada arwah mak mertua saya..







Lepas ziarah kubur tros bergegas pulang ke kg saya kota tinggi.. tade la special mana pon..stiap tahun same je beraya berjumpa org yg sama hari2.. rumah je berbeza2.. haha

Kesimpulan nye..

Eh kejap gle kesimpulan..

Sbnrnye dh lama x berblog dh tareti nak berbahasa menyusun kata.. so tros penutup jek la.. hehe..

Raya terakhirbersama yg tatau pon terakhir bagaimana tapi saya pasti ini akan jadik yg terakhir.. saya dpt merasa bahagia.. walau diselubungi duka..

Hidop pasti akan indah akhirnye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails