Jumaat, 15 April 2016

Pandoras

gile.. at last aku terjebak jugak.. menyampahkan betol.. udah la bukan murah..

sekalik terjebak die mcm pandemic punye penyakit.. ke endemic ke camne tah.. mcm dah seminggu aku tak leh nak melepaskan jari dr scroll website pandora.. pastu ada kawan add kat FB page pandora exclusive lagik la dok scroll preloved item yg murah2..

yaAllah mmg bukan murah dan duniawi sgt..

pagi petang malam.. sebelom tido sume nak dok tgk jek pandoras.. habes bermain2 ngan simulator mix and match kat website tu.. habis dok contact ig org yg jual.. habes dok tanya2 kawan2 yg dah terjebak awal.. habes sume org aku nak mintak consultation berkenaan penyakit aku nih..

haih

aku kan jenis kalo dah terpengaruh mmg takde nye boleh diselamatkan selagi mende tak dapat ditangan.. harap2 bile barang smp (ETA mid MAY).. haha dah beli dah.. bile barang smp nnt aku dah boleh bertenang dan tanak tambah2 mende2 dah.. tolong lah.. penat tau bergelumang tgk mende2 cantik kepunyaan org lain.. penat!

nak pinjam RM 180 pls nak beli love open work charm.. hahahhaha.. ngeng ni!


jgn kecam!.. aku lambat.. mmg slalu lambat terpengaruh ngan trending semasa but once dah terpengaruh mmg takleh diselamatkan lagik .. huwaaaaa... waaa.. waaaa....

2 ulasan:

  1. naseb bek aku tak terpengaruh. dan semoga TIDAKK terpengaruh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom weh.. masih blom terlambat.. beli yg prelove jek

      Padam

Related Posts with Thumbnails