Rabu, 4 Mei 2016

blog header bertukar lagik

wah guna wordcloud.. gile gigih
pastu header nye ketepi.. acana nak buat die jadik ketengah? entah.. malas nak bedek lagik..

dah sakit kepala buat cloud.. tadik hampir2 dah buat mcm haper pastu takleh nak download plak.. haha ngokngek..

nnt pepetang lah saya edit tolakkkk sikit love cloud saya tu bagik ketengah sikit..

dalam love cloud tu sume yg positif dalam idop saya time saya berada dalam keadaan yg positif.. hehe.. segala yg saya suke.. love of my life camtu lah lebih kurang.. mungkin ade je words yg saya terlupa nak masokkan sbb time buat ingat nye mende2 yg limited sbb dah penat kan.. haha.. mungkin mcm makanan berkalori tinggi, lelemaks sume sy tak letak sbb konon2 kan positif katanye..

alamakkkkkk nama group wassap yg saya syg mcm isteri cerdik dan solehah ngan cantik sempurna tade plak masokkan.. rugi nyeh!



yg negatif aku blom buat lagik kang kalo buat kne guna shape pisau pulak nak menikam org jek rasenye.. lolz..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails