Rabu, 4 Januari 2017

MISI BANJIR

Setiap kali banjir di Malaysia... setiap kali tu lah aku akan ingat laki aku menyertai misi banjir tahun 2014/2015..

tahun 2014/2015 kan banjir terok giler.. yg kelantan area yang tak pernah banjir tu pon naik air.. maka laki aku ngan mulia hati telah menggunakan alasan tersebut.. untuk menyertai misi banjir KKM..

natijahnya, setiap tahun, setiap kali musim banjir, aku akan ingat dan throwback camne die pergi meninggalkan aku dan naufal yg masih kecil untuk menyertai misi banjir, menyelamatkan org, membantu agihkan makanan, memberi pakaian kepada insan yg memerlukan..

setiap tahun.. negara kita malaysia ni akan mengalami banjir.. dan setiap tahun juga lah aku sebagai isteri die.. akan ingat, terpaksa ingat walaupon taknak, yg laki aku pernah menyertai misi banjir.. untuk membanjiri org lain..

Da, aku akan ingat.. smp mati..




2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails