Selasa, 12 September 2017

MASTER THESIS

Image result for keep calm and write thesis

Mungkin ramai yang tatau (mcm ramai jek org baca blog ko yg dah suram tuko2 URL pastu hide la private la.. kuasa sgt org nak layan mood ko tu) yang blog owner ni tgh sambung master study.

YES I am a postrgaduate UKM student. Calon untuk Master in Fakulti Kejuruteraan Alam Bina, UKM. Owh bangga sebut!.. Now i'm in my 5th Semester.. OH MY GOD!

It's already 5th semester yet i masih tak finalised lagik data mana yang nak digunakan untuk my master thesis.. shut! Laju giler dah 5 sem wei!

Aku register UKM ni sebelom aku tau laki aku kawen lain.. so, mmg distracted and aku malas nak buat, givap and i dont give a damn shit la about my master thesis lepas dah tau die buat hal ngan betina pujaan hati die dari dlu.. haha.. thats the reason why lembap gile aku decide aku nak wat ape utk thesis master ni (ALASAN kne KUKUH)

Dan aku masih teruskan ngan pengajian master ku disebabkan oleh dorongan kawan2 yg heret aku register master ni dan juga sbb utamanye adalah aku sambung master guna DUIT RAKYAT!. hehe Alhamdulillah aku dapat biasiswa MyBrain, kalau takde mybrain ni, mungkin awal2 aku dah stop sbb tak leh nak hadam masalah rumah tangga yang aku hadapi..

But now, i'm a tougher lady.. lantak pi la ape org nak buat ngan kite, kita pasrah redha berserah and just go with the flow.. aku bertanggungjawab keatas duit rakyat yg aku pinjam utk yuran master ni maka aku kne pastikan aku siap on time.. ON TIME >.<

I'm struggling, just shut up and write the thesis.. haha

(boleh tak amek karangan ni utk section PENGHARGAAN)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails