Isnin, 11 Oktober 2010

10.10.10 what a date..

sgt ramai org tunggu this date.. tunggu ape akan berlaku.. tunggu sesuatu yg istimewa.. tunggu nak kne nikahkan oleh jejaka ati.. tunggu berita gempak dan gempar... tarikh ni terlalu cantik untuk di sulamkan dengan berita yg menyayat hati.. tapi ketentuan Ilahi tak pat kita duga.. sbb kita hny blh merancang dan menunggu.. yang lain nye terserah kepada Allah yang Maha Berkuasa..

10.10.10 jam 9: 30 am atok pompuan saye belah arwah abah menghembus napas yg terakhir ngan tenang nya.. saya tak pat balik ke muar sbb somi saye ade kelas d um.. maka saya ckp ngan mereka saya tak pulang..

dan 10.10.10 jam ~7 mlm.. 12 org menemui ajalnya berikutan kemalangan tragis yg ngeri melibatkan sebuah bas express, sebuah bas jb. kebajikan, sebuah kete myvi, sebuah motor, sebuah van, sebuah kete honda dan sebuah kete lagik d plus highway n.sembilan-melaka..

dan sekali lagi saya bersyukur, saya tidak pulang dan bukan saya antara mereka.. tetapi sekali lagi saya sebak kerana kemalangan bas meragut banyak nyawa masih berlaku setiap tahun.. ini menunjukkan kami d MI*os blom sudah melakukan keje kami.. ya Allah tolang lah bagi kami petunjuk jalan terbaik menyelesaikan masalah ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails