Khamis, 21 Oktober 2010

TBL3 2nd weighing

esok TIMBANG! rini dpt jemputan dinner??

huhukss.. tesedak aku memikirkan pelawaan jemputan dinner d hotel itu.. wah.. sungguh syahdu.. makanan d hotel itu adalah sedap ok.. tapi as if aku cam tayah kne timbang esok.. udah aa group challenge.. takkan semudah itu aku nak gagalkan kawan2 ku semua?? oo tepakse lah aku menolaknyeh.. sian pian jadik mangse.. maaf a bro.. aku kne timbang esok.. kalo aku timbng tawon depan ke.. mmg ko takkan merase ah makan bnykkkkk bnykkkk sedap sedappp plak tu..

hoink hoink.. adakah itu di kira menolak tuah ato menolak rezeki? tak kot.. aku ade alasan mujarab.. lg pon mlm ni my gf is gumiho tv 393.. sia2 aa aku soh laki ku pulang lmbt spy aku leh conquer tem tv3 news nnt.. haha.. tumbuh tandok ok!!

tmrw organizer tbl3 mintak target weight yang d idam2 kan.. korunk rase berape patot utk 3 bln usaha? kalo 65 ok ke? sikit sgt eh? hihiks.. cam tak yakin a leh capai target :( urm..

2 ulasan:

  1. haha.. nak letak 65 tu pon gigil2 badan.. bleh kah turun? haih susah susah..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails