Rabu, 14 Mac 2012

luahan perasaan: tekanan

woi tekanan abes la..

kan aku penah citer pasal cek bln 12 tu kan.. amaun die rm 1500 ok.. 1500 tau bukan sikit.. kan tak kuo lagik kan.. smp skng pon tak kuo lagik.. adoi tekanan .. beng dah call soh bayo utang.. tnb dah nak potong bill api.. mara lagik.. utang ngan yanti lagik.. beb aku bayar sat2 lagik yek.. maaf sgt delay.. adoi tak tenang tak bayo utang ok..

tunggakan opis utang aku dah 3 bulan dah tau.. adoi.. amek mudah jek derang ni tanak bayo2 utang aku.. dah aa wat sistem takde keadilan.. kalo aku tuntut sesuatu yg aku tade wat keje takpe gak.. aku wat tau sume keje.. so kne aa bayo kot..

tekanan tau tekanan.. kalo tertekan sume keje tak leh wat kan.. tapik skang ni mmg tgh bnyk giler keje.. aku nak ngengade taknak wat keje pon takleh.. mmg kne siapkan keje dlu baru leh sambung tekanan perasaan nih.. hahahks..

this week dah aaa aku nye befday.. gua nak belikan hadiah befday tok diri sendrik pon tak mandang org perak kate.. adoi ai..

udah la dok mengeluh jek ni.. maybe bulan 4 tahun depan baru leh dapat kot cek tu.. hai kalo aku kaye kompom aku tak mengeluh2 mintak derang kuokan cek tu cecepat kan.. takde nye tak bersebab aku nak ketok pintu kewangan tu bnyk kalik ok.. hai geram lah..


ok bye..







4 ulasan:

  1. ko g marah je hr ko.. tiap2 hari call n dtg kt meja dia mintak update.. kasi ceramah sket.. btw news ckp gomen naik gaji 80-320%...wah sedap ar ko pasni..

    kitrg nmpk gaya next month baru leh dpt bonus n naik gaji.. bos aku cuti oversea xde sape nk approve performance rating.. kalau x patutnye ujung bulan dpt :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. alaa kate nye nak naik tapi bukan bulan 3 ni... tekanan lagik... hahahaha... system saga kat opis aku asik down.. system saga kat bangunan kerajaan lain takde pon nak down2 bagai.. mengarotz jek sume ni

      Padam
  2. saga tu ape? mcm system utk HR online system ke?

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails