Jumaat, 11 Januari 2013

Jadual waktu Naufal

Mcm dh msk skolah ade timetable bagai..haha

Dari 1st day Naufal tdo sblh aku.. Which was on his 7th day.. Aku mmg dh start tgk jam bile die tejaga.. Dan skang dh jadik habit jeling jam walaupon aku dh blh agak pkol brp.. Tapi schedule utk blah mlm je la..

Belah siang agak varies waktu2 Naufal nak tdo ke tanak tdo.. Siang aku xkesah sgt klo die nk bangun ke nak melalak ke ato nak gedik2 asik nak soh angkat sbb xmo baring atas tilam.. Tak kesah sbb aku jenis yg xblh tdo siang.. Klo die tdo pon aku bkn blh tdo.. Heh

Lgpon kalau asik tdo je bile die nak belajar? Bile otak nak mengembang? Huhu.. So waktu die xmo tdo kita camwhore.. Padan muka..









Rutin Naufal dr start pkol 5 ptg aku da blh hafal..

5:30 bedtime bath
6:30 bf kejap sbb dahaga melalak time pkai bju..tdo
10:00 masuk bilik
12:00 bf
3:30 bf
5:30 bf
7:30 bapak die g keje gomol bnyk sgt mesti die nanges.. Time tu da blh bwk die ke bwh tgk tv..

Seronok bile time nursing, jeling jam, dan mmg ikut jadual.. Tapi bile time ade yg x kne.. Jadual sume lari.. Adoi.. Tu yg xsanggop dan digeruni sume parents.. Huhu

Ape yg aku blajo, Baby ni, kita kne set rutin ke die.. Spy die tau siang dan malam.. Time tido time jaga.. Yang paling penting, tmpt tdo die jgn tuka2.. Nnt die xblh nak biasekan diri dengan perubahan tmpt tdo..

Penah skalik Naufal cranky dari pkol 7 mlm.. Pkol 10 pon xmo tdo lg.. Bwk masok bilik.. Bg susu skejap tros terkulai layu mata pejam..

Tpi mummy die kne sacrifice la tdo awal.. Da xleh enjoy2 tgk tv after 10 pm.. Huwaaaa.. Nasib baik astro slalu ade ulangan.. Nasiblah kau.. Nak anak kan??? Redha je k.. Haha

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails