Selasa, 8 Januari 2013

Ngamok kat kedai org

Td 1st time aku ngamok terang2an kat pekedai cino.. Haaha.. Terkejut gak aku ngan tindakan sendrik..

Ktrg nak g beli satu gadget ni.. G la survey kedai2 kat kawasan tu.. Tanye harga dan dh decide kedai cino ni paling murah.. So kami dtg la semula ke kedai cino tersebut utk membeli..

Pastu naufal ngamok2 nk susu.. Dan takkan nak nursing in public terang2an kat kedai tu.. Gilo ko..

G la carik babyroom.. Malangnye babyroom kat dlm toilet.. So agak berbelah bg nak masok.. Tpi sbb kne bayar rm1 dan time tu purse tinggal kat hubby so patah balik ke kedai cino.. Xjdik bf naufal..

Tibe kedai tersebut cino tu ckp.. Akk, sy lupa haa akk kne beli bende ni.. Penting untuk protect bla bla bla.. Kalau x calar semua bla bla bla rosak.. Ade promosi akk.. Kalau bli saperate mahal.. Bla bla.. (sambil naufal merengek nak susu).. Ehhhhh dah lain plak.. Kne tambah duit plak dah...

Aku mls layan sbb klo blh nk cpt blah spy blh bf Naufal so aku ok kan aje.. Pastu amek RM1 g Bf naufal kt babyroom.. Hubby tinggal utk uruskan pembelian..

After bf aku ingat dah settle dan dh blh balik la.. Skalik naik x siap2 lagik cino tu buat kerja.. Lembap! Die nmpk muka aku je tros die tanye.. Akk, mau tambah bateri x? Skarang thg offer.. Bla bla bla...

Amboi! Tadi ko getah aku ngan protector skang bateri plak??? Ini suda lebih.. Sambil naufal merengek lg sbb penat + ngantok..

Teros kne sembur itu cino dengan kuatnye.. Siap aku ckp.. Cepat sikit blh x??? Sampai hubby pon tekejot aku blh marah gitu.. Huhu..

1st time tu.. Slalu klo xpuas ati ngan pekedai aku masih blh perli2 senyum.. Tpi skang dh x dah.. Adoi.. Penangan jadik mak mak ke? Adoi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails