Rabu, 24 Julai 2013

Juadah berbuka sepanjang 15 hari Ramadhan

Media preview

Figure 1: taraaa...

YE! aku adalah seorang yang berbuaka puasa tegar di restaurant mahupon di bazar Ramadhan.. hahaahahahah...

bukan malas nak masak.. tapi kalau aku masak mesti akan ade org nak g jugak bazar beli bende2 lain atau lauk2 lain.. ade sekalik tu balik2 keje penat2 masak sambil gendong naufal (please refer Figure 2).. tetibe org balik keje jengah tudung saji sambil berkata 'masak ni je? ingat I makan ke camni?'

OH MY GOD! seriusly.. bini2 dapat rase tak perasaan aku berkecai hancur luluh?

haha.. serious aku mmg da tanak masak da utk berbuka.. bio la abes beribu2 pon kat kedai makan sepanjang ramadhan ni..

tapi, setiap hari, time sahur.. mmg berkeletang keletung la dapor riuh rendah bunyik periuk belanga.. hari2 menu lain2.. mee hoon goreng, mee kerinting goreng, nasik goreng, sambal ayam, tortilla wrap+ hotdog, dan mcm2 lagi intervetion yg aku pon dah lupa apetah name nye..

eh lupa nak attach Figure 2..

4 ulasan:

  1. wah meriah berbuka ye..:)
    rajin masak time sahur..
    mamilisa and ayahlisa makan roti je time sahur..ngeh3..

    BalasPadam
    Balasan
    1. diri sendiri pon tak sampai ati nak makan roti jek.. hehe tak lalu la kalo roti.. tapi kalo roti john ke yg bakar2 ke mmg ok dah

      Padam
  2. taraaa...

    hahahahahahaha

    -jikakuseorangrobot

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails