Selasa, 9 Julai 2013

Ramadhan tahun ni

Aku x g masjid pon terawikh.. jgn kan masjid.. entah kat rmh blh bwat ke x tatau a.. ada soklan serius nak diajukan..

Ada x anak org lain menanges2 melalak2 tgk mak die pkai telekong?

Naufal bertindak sgt pelik.. semenjak die xleh berpisah walau seinci pon ngan mak die.. nak g dapo pon nanges..nak kencing lg kan plak.. semenjak dari tu.. kalo time nak solat naufal berjaga.. aku bwk la die dok sblh tem aku solat..

Angkat takbir je tros die melalak.. meroyan.. lari g pintu mcm nak menjauhi mak die ni.. sepanjang solat sepanjang tu die meroyan.. bile abes solat bkk telekong br die nk dtg dekat.. pastu tangan bdn sejuk gle mcm org ketakutan amat tu.. tersedu2 kesan menanges..

Pelik x.. ke normal? Aku tau part yg x blh tinggal tu mmg normal.. tp part yg die takot aku pkai telekong tu sgt memelikkan..

Xtau a.. kne bwk g jmp ustaz ke?

3 ulasan:

  1. selamat berpuasa fara..:)
    lisa pun nangis kalau kena tinggal..nak melekat je ngan mommy dia..kalo time solat pun melalak sambil baring kat tengah2 sejadah..aduhai anak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu lagi haru gtu lagi payah nak solat.. ni atleast die menjauhi mcm org takot so tak kacau a kita solat..cume risau die jiwa kacau jek ke ape tah.. jeje

      Padam
  2. hahahahahahaha

    -jikakuseorangrobot

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails