Rabu, 22 April 2015

Pencuci Muka: Safi Rania Gold

pakai pencuci muka orang tua tua skang.. kih kih kih.

bila dah susah nak dapat stock untuk produk yg tradisional sgt tuh.. which is dah lupa nama pon.. yg uyah pon pakai tuh.. dan skang uyah pon tak pakai dah..

aku tuko kepada simplisity by kak tok siti.. konon2 nak muka macam retis la kan.. dah katanya formulasi istimewa khas utk dapatkan muka mcm tok ti.. hoho.. tapi tak berkesan diwajah yg bukan retis nih.. hoh..

dan skang, setelah setiap kali balik kampong dok rembat pencuci muka safi rania gold my mum se-pam dua sepanjang bertahun2.. hoho.. mak aku tatau ni jgn bagitau okkeh.. maka mengalami keinsafan bila rase best jek muka dudok kat kampong..

lalu membeli la sebotol safi rania gold untuk diri sendirik.. tak kesahlah untuk orang tua ke ape.. I rase kulit wajah i semakin cerah.. walopon masih berminyak.. minyak mmg tak leh nak buat ape dah 

tapi tak kesah lah.. i rase seronok jek pkai pencuci safi rania gold yg tekan2 mcm sabun mandi ni.. mcm muka jadik remaja.. wah!



muka remaja sgt konon!.. gemok jek lagik bluek!
posted from Bloggeroid

5 ulasan:

  1. sama la kita, betty dah pakai 4 pump dah.. cam xmau tukar produk lain dah. senang,, bb mekap ume tanggal hanya pakai safi rania gold je.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. betty ye ke blh jadik mekap remover? tak pakai mekap dan foundation pon nyeh ni :(

      Padam
  2. banyak kali aku taip kat sini.. komen aku x keluar.. arghhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku filter.. tapi xde pon yg bnyk2 tu

      Padam
    2. Aku filter.. tapi xde pon yg bnyk2 tu

      Padam

Related Posts with Thumbnails