Isnin, 7 September 2015

Semangat ISNIN

March 1985 Calendar
Saya lahir hari isnin.. bukti kat kalender atas.. 18hb..
Saya selalu bersemangat bile hari isnin.. say atakde rase monday blues sgt.. selalu bersemangat.. lagik effisen.. lagik banyak keje siap.. wahahha...

meh tinjau ape character org lahir hari isnin... sume nye mcm same jek ngan saya.. especially bab sedeh tapi boleh semunyikkan perasaan sedeh dgn senyuman.. that the real me :)



Isnin: Lambang Bunga 
Bunga biasanya disukai orang kerana keindahannya. Begitu juga yang lahir pada hari Isnin ini, lebih cenderung mementingkan penampilan lahiriah. Di mana-mana berada dia selalu tampil rapi dan cantik. Jadi tidak hairan kalau banyak orang yang menyukainya. Kekurangannya adalah sering membanggakan diri dan keras kepala, tapi si bunga ini juga murah hati sebenarnya..

Isnin
Orang yang lahir pada hari isnin ini seorang yang bersikap jujur, tidak mudah nak gelabah tak tentu hala. Selain itu, mereka yang lahir pada hari isnin dikatakan mudah mengalah, pandai menjaga diri dan pergaulan mereka. Sikap tersebut ternyata disenangi oleh kawan-kawan mahupun pasangan masing-masing. Sentiasa menghulurkan bantuan, cergas, berusaha kuat, teliti serta pandai menguruskan kewangan mereka. Namun, mereka yang lahir pada hari isnin mempunyai sifat marah yang keterlaluan serta mudah cemburu dan enggan mengalah. Dalam percintaan pula mereka seorang yang tersangat setia dan rela berkorban tuk pasangan masing-masing.

Lahir pada hari ISNIN:

rupawan
berwajah ceria
tingkah laku periang, memiliki rasa humor yg tinggi, suka menyanyi atau buat sesuatu yg sedap mata melihat, org lebih gemar melebelnye sebagai si ceria
ada juga yang mengatakan nya rupawan
daya penarik kuat bila berada di kerumunan. wajah yg tampak 'bercahaya' sering kelihatan menonjol.
murah senyum, sedap mata memandang, meskipun pada waktu itu hatinya sedang gundah gulana. ini kelebihan kerana dia begitu rapi menyimpan segala sesuatu yang ada dalam hatinya. maka amat layak sebagai simbol 'HARI PERTAMA' dalam memasuki harapan baru setelah melalui kesukaran hari2 sblmnya. 

isnin.. ceria seindah lukisan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails