Jumaat, 8 Januari 2016

Lipidol Cleansing Face Oil

As usual, aku kan selalu terpengaruh, n this time around, aku nak rephrase sikit perkataan tu tuka dgn inspired.. 

haha i was inspired by a colleague of mine.. Hana Borhan.. akak cantik Miros yg suke mekap2 nih.. rare tau kat miros org suke mekap.. sgt rare.. hahha

actually went to guardian looking for Lipidol sunscreen oil as suggested by hana borhan.. malangnye takde.. yang jumpanya LIPIDOL CLEANSING FACE OIL ni jek with diskaun buy 2 bottles for RM41 ONLY

ade tak pumpuan tak suke diskaun? ade tak pompuan tak tertarik ngan diskaun.. diskaun kot.. ko rase aku nak abaikan jek ke? hahaha

tak pernah tau pon ade pencuci muka yang minyak based.. aku kan dungu pasal mekap.. memang sume pon baru la utk aku yg dungu nih :D


gamba curik.. sorry blogger saya curik gamba anda.. 


Lipidol ni adalah adik beradik Bio Oil.. dari pengeluar yang sama.. 

memang best oil nih.. sapu kat muka yang berminyak berdaki dan bermekap baru balik keje.. sapu sambil urut2 lembut.. pastu letak air sikit urut2 lagik die akan berbuih.. dan bilas.. 

kulit muka jadik lembut.. bersih dan minyak pon hilang..

suka!

#cantiksempurna2016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails