Isnin, 4 Januari 2016

Madu

Wow nyaa...

2016 suddenly saya jumpa sinar..
sinar untuk meningkatkan tahap beauty regime..
saya nak start 5 steps basic face daily care..

5 steps basic face daily care adalah:
1. cleansing
2. exfoliating
3. toning
4. moisturising
5. protection!

haha.. sape follow intag saya @faradilot tau aa saya dah beli 5 mende untuk merealisasikan peningkatan tahap kecantikan melalui 5 basic steps nih.. yeay.. positive me :)
umo dah 31 baru la jumpa the very basic beauty regime.. ngeks! its never been too late, i guess :D


then, selain 5 basic steps saya jugak nak start guna MADU everynite for masker..

yeay..

semangat!!

i've read so much on MADU, madu itu madu ini.. dimadukan kemaduan..
and had found so much on its benefits.. SUKA!
will start off dengan masker MADU dlu.. lepas tu lepas tu baru nak buat jadik DETOX regime pulak..

sekarang tengah tempek seketul madu di muka.. skalik ngan bibir2 skalik madu di sapu... MANIS!



tapi hidup BERMADU adakah manes?



LARIK!

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails