Rabu, 19 Oktober 2016

Bercuti di jogja: pak supir

Salam ibuk ibuk..

Sebelum ni aku dh pernah share pasal pak supir kat jogjakarta kan.. yang deal best.. pick up airport free.. pastu harga mobil+supir+bensin nya murah rp500k jek.. pergi 4hari 3 mlm...

Masa sehari sblm bertolak ke jogja.. aku dh remind akar transport pasal booking ktrg.. risau sgt sgt sebab kami x bayar deposit.. takot la pak supirnye x muncol ke kan kat airport.. pastu sblm 8naik flight pon dh inform pak supir..time tu lagi bapaknya sudah bgtau pak agus yang akan ambik ktrg kt airport.. siap bgtau warna baju ngan tempat tunggu.. katanya tunggu depan atm bri..

Dh smp tu puas la carik atm bank bri.. terjengah2 rupanya atm nye belah kiri.. nasib pak agus nye pantas cam muka aku ni berpandukan gamba wassap.. wah sama cantik ye in real life ngan kat gambar.. ahhaha

Ktrg ingat nak baya deposit dlu kat airport tu.. skalik smp hari ketiga pon pak agus x mintak2 duit.. bila ditanya asik jwb nnt saja ibuk masa hari last nya.. nanti aja ibuk sekalian bayar semuanya.. nanti aja.. nnt aja.. kalau mau kasi free bgtau awal.. haha risau aku terguna smp abes duitnye shopping x ingat dunia..

Mlm td aku msg pak roni.. mintak die bgtau berapa semua belanja.. semua skalik rp2juta400ribu... sekalik mobil.supir.bensin.parking tempat2 lawatan.ngan tiket boroburdur. Jimat banyak weh..





Siap diskaun 25ribu ngan 7ribu.. huhu makasih ya pak roni ngan pak agus..

Paling terkejut dpt hadiah beg tangan tradisional.. Haha i didnt expect.. alhamdulillah.. moga murah rezeki..


Cantikkkkkkkannnn

Kalo korang nak bejalan jogja.. nak pak supir yang baik, sopan, cakep, boleh suggest tempat best2, boleh dptkan diskaun tiket masok borobudur.. banyak diskaun.. murah.. siap ikot tawarkan harga baju tshirt utk ole2 kat pasar pagi.. boleh contact pak roni..


Hehe tayang beg.. wasap je k.. mention nama i.. ibu fara dan pak ijad utk dapat diskaun ribu2 rupiah.. haha



Daaaa.... nnt kalau smpt i tunjuk gambo2 yg best2 kat entry lain..

6 ulasan:

  1. 👍👍👍👍 terimakasih bapak ijad,ibu fara ,de naufal ,atas kunjungan dijogja , 🙌
    Berkah ,berlimpah buat bapak dan ibu
    Aminnn

    BalasPadam
  2. Trimakasih bpk ijad dan ibu fara....semoga kesehatan dan kesuksesan bersama bpk+ibu sekeluarga. Amin 3x

    BalasPadam
  3. As salam.
    fara..boleh mtk tlg pak roni hubungi saya x? 0122601878..saya dah try nk watsap..tp dia x ada dlm watsap..
    saya ke sana tahun depan..tgh mencari trsp+pak supir

    tq ya

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails