Isnin, 21 November 2016

Berhenti membantu



Ye saya ikhlas je membantu perniagaan org.. tapi bile orang yg saya bantu, tak bagi saya ambik tahu pasal bisnes die, tak bagi saya tahu jadual dan keuntungan, kata saya penyebok bile tanya banyak..

saya rasa, thats it la..

kau nak aku bantu kau tapi bile aku nak ambik tahu pasal bende yang aku dah tolong tu.. ko plak kata aku PENYEBOK? OK aku sedar diri..

perniagaan ko, bisnes ko, bukan nye rezeki tu datang dari bantaun dan pertolongan aku sgt pon.. mungkin sikit je sbg usaha, 1%? 5%?.. selebihnye keredhaan Allah.. sifat Ar-Rahman, Ar-Rahim Allah yang jadikkan perniagaan tu sukses..

Alahhhh bukan glamor sgt pon blog ni..picisannn jekkk... hak hak hak


HULURKAN BANTUAN KEPADA YANG LEBIH MEMERLUKAN


Image result for hulurkan bantuan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails