Jumaat, 24 Februari 2017

Emas liplapliplap murah

Salam beb. Terutama syu dan shela. haha

Aku dirasok emas 2-3 bulan ni.. demam pandora dh surut.. entah kenapa instagram explore asik tunjuk emas emas yg merelip je.. tatahan kite dibuatnye..

Last time raya cina balik kg.. sblm balik tu hati dh x tenteram selagi x dapat singgah kedai emas.. biase la hatiku sgt mudah bergelora kalau nk sumthing tu atleast dpt sentuh pon jadik laaa..

Sblm balik kg singgah 2 kedai emas.. ismail&son precint 15 ptjy dn kedai emas rossit pkns bangi.. huuuu x berkenan design die 1.. 1 lagi mahal

Balik kg berkobar nk g kedai emas yg mak slalu g.. time free ajak mak g.. round semua kedai emas time cuti raya cina tu.. bnyk kedai x bkk tp kedai emas sume bkk.. tetibe banyakk plak kedai emas kt kota tinggi tu.. hebat.. rata2 harga emas rm180.. rm188.. design xde moden sgt mcm dalam instagram tu.. what do ya expect kn. Kampong kan......

Tapi kedai paling last ktrg g yg terpaling tersembunyik la jugak.. pergh org ramai sgt.. siap kn3 beratur tunggu turn nk pilih emas.. harga rm175.. ahli rm173.. upah dlm rm60 kalo cincin.. ko rasa? Aku pilih cincin je la within budget.. tunjuk je gambo yg kt ig tu.. sume design ade.. pergh pergh gembira.. beli 1..

nama kedai ni KEDAI EMAS ANUAR kota tinggi.. best sgt.. murah sgt.. best serius! Aku dpt kad ahli vip johor.. weeee.. pasni bole beli harga murah

Masok opis.. bile geng wasap grup 3 org #istricerdikygsolehah berkumpol.. haaa sume dh terpengaruh nk usha emas.. haha.. dok tgk ig tgk fb.. wahid plak ckp kedai emas anuar ada kat langat.. area rmh mak metua die.. wassap2 ngan tokey kedai emas anuar langat ni, boleh plak guna kad ahli johor tu.. bestnye.. kebetulan depa pon ade karnival emas 24 hingga 27 Feb 2017.. hoi! Ini peluang..

Tokey wasap aku. Wan Rosli: *Assalamualaikum..*

Jangan lupa datang beramai-ramai pada *24-27 hb February* ni.. Bersempena dengan *FIESTA EMAS 2017* untuk meraikan *Ulang Tahun ke-5 EMAS ANUAR HULU LANGAT*
Kami nak bg *FREE GIFT* & segala macam bentuk *CABUTAN BERTUAH* tau.. beli kecik ke besar ke rm100 ke rm10000 ke semua dpt.. yg penting *BELI*.. 😂

*JEMPUT DATANG YA*😍

Maklumat lanjut 👇🏻
Call:
*03 90212691*

Sila WhatsApp:
*013 2735175*
*019 3986402*
*019 3872502*

Alamat:
EMAS ANUAR HULU LANGAT
No 7G, JLN LAGENDA SURIA 1
TMN LAGENDA SURIA
43100 HULU LANGAT
SELANGOR*
(BERSEBELAHAN dengan Kedai Kain 1 Malaysia dan Petronas Taman Sri Nanding, Hulu Langat Selangor. DEPAN JALAN BESAR)

Ko rasa? Nah aku hidangkan 2 butir beli kat kedai emas anuar 1 kota tinggi 1 lagi hulu langat..selang masa sebulan je x smpt recover dompet bocor..




Haha cikty pon beli gak.. dok melayan ngidam ibu mengandong 36 minggu tu la yg aku terjebak beli lg 1 tu.. haih pasrah.. Tp die terjebak ngan aku dlu.. kihkih.. dapat la die bersalin ngan tenang selepas 2 minggu dok usha emas kt instagram..



Notakaki: sape dh baca tolong leave komen.. bru la semangat aku nk tulis belog especially org yg request suruh aku tulis balik.. syu ngan shela.. hahahha paksa

5 ulasan:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA !

    ok tu jek

    BalasPadam
  2. Serius aku igt ko xberblog dh, rupanya bkn little smaller. Cantiknya cincin bwh tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahhaha saja tag nama ko ngan kwn aku sbb uolz adalah tru fren yg konsen ngan blog aku.. hehehhehee

      Padam
  3. Brp harga cincin sebelah kiri tu ye.. Nmpak cantik dan ringkas

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bergantung pada berat kn.. X hingat lak brp. Maybee 500 atau 700

      Padam

Related Posts with Thumbnails