Isnin, 6 Februari 2017

Gile mekap plak skrg

Aku yg mudah terpengaruh..

Benci ngan diri sendiri kadang2 kalau bab terpengaruh ngan rakan sebaya.. mudah nau.. 

aku perasan dah bnyk dah aku terikot2 org2 sekeliling.. meh aku listkan

1. memula terpengaruh henbeg coach.. this one maybe dari arni kot.. dari situ start laa beli satu pastu ehhh dah bnyk rupanye handbag yg aku beli.. coach jek dah 4 ke 5.. MK.. now stay low profile longchamp je.. nasib baik laa all those tu boleh dikitar semula.. jual preloved sume laku..

2. bracelet pandora.. yg ni terpengaruh lambat.. masa awal2 dlu mcm cannot brain la hai org sebok ngan pandora.. skalik dah terpengaruh bnyk gak charms yg aku beli.. last year start.. last year jugak jual preloved most of the charms.. haha.. tak masok ngan jiwa..

3. jam g-shock plak skrg.. babeng laaa.. takleh tgk jam gchock sume nak beli sume nak ade.. cit! 1 jam baru beli dah ilang mana tah.. baru pakai 1 hari.. harampagas

4. barangan ikea... eh yg ni mmg nampak sgt beza kalau pakai ikea ngan kalau pakai perabot dari kedai perabot biase2 tepi jalan.. apasal tah.. gedik gile ikea ni.. 

5. 2017.. tahun 2017 ni dah terpengaruh ngan mekap2 plak... mekap junkie hanabie.. IG hana_borhan.. kenkadang amalia jali.. kenkadang simarafar.. oi sejak bile tah aku ni suke mekap.. setiap hari g keje kalo dah lambat camne pon kne mekap dah skrg.. gedik!

so skrg nak beli pallete yg boleh buat contouring.. huhu ni calon2 nye adalah .. (drumrolll):


1. how to look best at everything by benefit (tapi tatau nak pilih tone mane)

Image result for swamp queen palette
2. swamp queen by tarte

Image result for elf contouring palette
3. cream contouring pallete by Elf


entah la tatau laa camne.. entah kalo beli pakai ke tak nnt tatau la tu.. gedik btol





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails