Khamis, 21 Julai 2011

cream puff pulak..

aku terpengaruh lagik... mencik.. kalik ni ngan blogger adyshariz ni plak..

sbb smlm puase pastu tgh ari smlm da tapau makanan time meeting ngan sirim.. maka aku tayah masak da petang..so sebok carik resepi cream puff.. owh konon2 terpengaruh ngan blog a story to remember ni ah.. tapik aku g tiru resepi lain kat myresepi.net kot..

buat buat dan buat.. uli tepung sume.. opss takde nozzle utk sempretkan adonan.. redha.. aku pakai sudu jek.. memula rase mcm cair sgt.. 2nd time bakar, adunan tadik da tambah tepong.. haa ambek..

tapik yang penting tak jadik sgt rupa bentuk yg cantik mcm kak adyshariz buat.. eh name die aisha laa.. hiks..

gua kecewa.. lu org tgk aa rupa yg hodoh.. hahaks.. cream die gua tak masokkan pon kat tgh2.. sapu jek kat luor mcm makan roti sapu jem.. layan!!





posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails