Selasa, 19 Julai 2011

dugaan yg berat utk seorang insan bergelar isteri dan ibu

salam,

rasa terpanggil untuk berkongsi.. kisah norma.. mungkin ramai yg da tau dan mungkin juga ada yang tatau..

saya bukan org terbaik utk menggambarkan kisah seorang hamba Allah yang ditimpa dugaan yang hebat.. tapi saya terpanggil untuk menyeru kawan2 membantu serba sedikit untuk meringankan penderitaan seorang wanita, isteri dan juga ibu..

baru berkahwin setahun dengan seorang lelaki yg baik dan sgt setia dan sgt penyabar, En Talib, dikurniakan cahaya mata yang sgt comel, baby Rafiq (alhamdulillah) tapi didatangkan dengan penyakit cancer otak sehingga tak berdaya utk bersame2 bergembira membesarkan anak beliau.. sgt sedey woo.. macik tak pat tahan sebak baca kisah norma ni kat blog kak Moon.. lelebih lagik bila die ade kaitan ngan seorang suami yang setia menjaga dan menunggu dan mengharap isterinya sembuh kembali serta seorang baby yang terlalu inginkan belaian seorang ibu..

maka, kepada sesiapa di luar sana yang rasa ingin sama-sama mengurangkan beban keluarga ini.. meh kita salurkan sumbangan ikhlas.

cimb
01070068677528
Noormawati Mohd Rasif

meh jenguk kisah2 norma yang diceritakan oleh kak Moon kat sini..

semoga en Talib tabah dan sabar dalam mengharungi dugaan yang maha hebat ni.. semoga norma kuat utk melawan cancer itu.. dan semoga mereka menemui kebahagiaan dan ketenangan utk hari2 mendatang.. insyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails