Rabu, 27 Julai 2011

geram

oi entry minggu ni pasal emosi jek.. emosi terlebih emo smp kurang stabil..

udah la aku ni mmg minggu nak datang marah yg membuak2 smp nak pukol org.. smp mlm tadik pkol 2 pagik terjaga smp pkol 5 pagik baru tido balik sbb rase marah yang tak pat d kawal.. aku tau aku marah kat sape tapi apsal aku nak marah kat die pon aku tatau.. aku rase die dah mampos dah tapik apsal sering muncol mcm hantu mak limah balik rumah? syi@**L!!

aku mimpi.. aku teringat.. aku terbayang.. aku terfikir!! boleh tak ko g jauh2 blah hapuskan lumatkan diri pastu tayah muncol2 da?? boleh? maybe sbb aku tak confront bebetol ngan die maki hamun depan2 kot.. grrrr...

pastu arini plak.. aih lagik bikin gua panas.. mmg dr awal g keje tadik gua da sound pada diri sendrik jgn ade yg bikin panas arini.. ok let me story mory.. ade satu form ni nak kne tandatangan pengesahan oleh seorang pegawai gred same cam gua.. gua bg die 3 hari.. 3 hari tok die cek dan semak dan sign.. dari pagi isnin lagik gua da bagik.. ikuti gua punye sistem nudging kat pegawai die sbb bilik die gua tak leh masok.. (bnyk pintu kepong2)

isnin ptg ... die masok pagi jek.. pastu die kuo ade hal
selase pagi .. die takde lah.. xmasok opis
selase tgh ari.. die blom cek.. die tak masok
selasa petang.. blom lagik
rabu pagi.. die blom masok lagik
rabu tgh ari.. haa bilik die tak bukak die takde
rabu petang.. die baru cek.. pastu die nak kne semak satu2.. pastu die nak kene bg pegawai bawahan die semak.. pastu bla bla.. die kate tak leh siapkan petang ni...

TAHI LEMBU OK!!

esok pagi aku ade meeting aku kne hantar borang tu yg sepatutnye dah di tandatangani ke research comittee witch pangkat derang lagik tinggi2 dari pangkat die.. mmg TAHI!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails