Isnin, 14 November 2011

from fren become enemy..sobs

'It is easier to forgive an enemy than a good friends' [William Blake]


from a stranger.. become a friend.. become a buddy.. become an enemy.. [faradila :p]


mesti tade yg terkecuali mengalami perkara di atas kan.. kalo ade yg tak penah alami mmg wa tabik spring tilam vono la.. cayalah korunk..


time darjah 6.. da nak dekat2 UPSR.. i once bergaduh ngan my best buddy.. pergh mmg perit a.. memula cam ni jek.. gaduh pasal ape tah pastu ckp aku tasuke ko.. pastu die balas ko ingat aku suke ko sgt? pastu tros jek takawan dah.. (lebih kurang mcm tu aa.. aku tak ingat sgt sbb ingatan lemah :p).. mmg kebudakan sgt2 kaann.. pastu lepas UPSR aku ke skolah asrama tros da tajumpa.. lepas dah kawen2 ni baru aa cam tego2 kat fb.. hahaks.. seb bek satu kg boleh la jugak berjumpa2 kan..


pastu adelah a few incident yg melibatkan rakan2 karib yg tak leh nak ulas kat sini sbb korunk bace blog aku.. hahaha.. malu.. nyorok.. dikesempatan ni aku nak mintak maap la kat korunk2 yg penah bersalah faham ngan aku.. bianne.. kita dah neutral kan.. :D tq sbb sudi jadik salah sorang dr yg mengajar aku erti kehidupan, kegembiraan dan keriangan..

mmg selalu nye.. kalo gaduh antara kawan2 ni.. reason die mesti/most of the time bertaraf kebudakan2.. (kalo di kenang kembali lah kan).. not really sumthing serious.. sumtimes, bile kita pikir2 balik mcm tade reason pon.. mcm tertanye2 eh ape penyebab die eh. ape punca die eh? kan.. pastu susah sgt nak jadik org yg kedepan dan mengaku salah dan meminta maaf.. mmg sgt sgt susah nak mengaku salah kat kawan2.. tapi mungkin jugak sbb kita pon tatau punca die ape so tatau sape yg patut mengalah.. adat lah tu..

so kepada kawan2 yg saye ade skang.. i hope that i've tie u all tightly to my heart.. eventho we hav very little story that we've shared nowadays.. u're still my friends..




for my hubby.. i didn't tie u to my heart but i tanam u teros lam ati.. bio melekat jek tak leh kambos2 balik dah.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails