Rabu, 29 Mei 2013

Sakit mata plk

Skang tgh musim kan sakit mata..

Naufal kene..

Mata merahhh sekeliling mcm bengkak lebam mcm ngantok amat pon ade gayanye..

Pastu bkk mata mcm xblh.. mcm mamai2..cm ngantok sgt.. tp sbnrnye pedih kene silau lampu mahupon kipas angin..

Sakit mata skalik ngan selsema berhingus.. tido meniarap jek idong sumbat

Aku ni mak br 1 anak tatau nk bwat penilaian yg tepat.. dan aku bkn doktor nak blh diagnos penyakit ke ape ke kan.. so blh dikira sbg aku adalah pompuAn xreti jaga anak ke? Letih la gini.. org x paham..

org ingat kita ni mandol lambat blh ade anak pastu Allah bg anak pastu x bersyukur x reti nak jaga elok2.. slalu nak merungut dan sebagainya..

Org selalu tuduh kita ni ponpuan x bersyukur..

Letih la..

Letih sgt..

Sobs

2 ulasan:

  1. Rileks la dilot..there's always 1st time. Pk positive jek.ni nak kasi boost imunisation naufal. Pasni die akan lebih kuat dan tahan penyakit.
    Or maybe die dpt dari nursery? Bkn salah ko dilot..stop blaming urself

    BalasPadam
    Balasan
    1. X a.. aku x salahkan diri sendiri.. org yg salahkan aku.. deorang ingat deorang bagus sgt ke.. dworang ingat kalo deorang yg jaga anak anak deorang tros jadik manusia berguna gak nye.. tros jadik org yg keje gaji juta2..padahal baru jaga kejap dah memekak.. gua bengkek btol .. haha..

      Noli aku terdelete komen ko..jari beso hp kecik.. haha

      Padam

Related Posts with Thumbnails