Rabu, 20 Ogos 2014

Opis: Majlis raya kelab miros

Majlis raya anjuran kelab pulak.. kalini setiap centre kne open booth pastu ade petandingan booth tercantek.. pastu bawak makanan masing2 ikut tema makanan yg dpt melalui undian..

Kami dpt dessert kering... cippodah.. ape jek dessert kering? Maruku kerepek? Kuih raya? Kompom kalah.. huhu.. so aku sebagai pompuan gila kuasa kat centre aku tu.. aku soh ubah.. bwat konsep candy buffet.. bwk makanan2 moden.. huhu

So makanan2 yg kami sponsor..

Coklat fountain
Marshmallow dan biskut batang
Cheese tart
Mini apam polkadots
Rainbow cookies
Brownies cheese
Dan candy2..

Kering lah sgt kan.. habis baju aku comot2 kene coklat.. huhu


ni lah booth kami.. booth centre VSB... kami dpt no 2.. 


antara wanita2 VSB yang tolong setup booth.. cikty tolong gak tapi takde dlm gambo.. 




sebahagian daripada ahli VSB yang sporting (lah sgt tuh).. begambar kenangan ngan Dr Norlen.. time ni aku yang paksa Dr join begambo ngan kami.. tahun2 lepas mcm takdak je gambar ngan pengarah kat booth raya... hohoho.. (tapi aku plk yg kne halau soh duduk kat bawah.. takpa la aih.. gua simpan jek dlm ati)


ni apam polkodot sponsor dr unit CRASE.. aku order kat bangi lama.. taman impian putra.. sedap gak a.. aku suke.. RM 28 100pcs

REER.. booth no last ni :p

booth DGO ngan BKP.. no 3... 

ni booth yg dapat no 1.. booth RUBC.. budak2 behaviour.. siap ade asap2 woo..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails