Isnin, 29 September 2014

Hijabista Plus Size

hey hey you you..

nak mintak tolong.. sila suggestkan fesen ape yang seswai utk org gemok mcm saye nih..
saye kan teringin nak bergaya mcm hijabster fashionista yang lain..
tapi kan saya gemok..
buat program diet pon kelaut dalam..
maka, camne saya nak bergaya..

contoh:

1. g kedai mamak depan rumah.. perlu pkai baju ape? slalu sy pakai suo track ngan tshirt memasak jek.. comel kan..

2. g jenjalan ngan hubby shopping2 atau window shopping atau makan makan jek malam2 atau weekend.. nak pakai baju ape? sy dah bosan la ngan baju yang ada skang.. jeans ngan tshirt tah ape2 tah.. suami pon mesti tanya.. "dah siap ke? pakai macam tu je?"  .... :( .......

3. g meeting yang santai.. contoh mcm g retreat atau berbengkel atau berkursus.. blouse camne sy patut pakai.. nak beli blouse yang cecantik kat mne..

meh suggest meh online shop atau jenama baju atau any kedai yang dekat ngan bangi kajang putrajaya.. sy nak g beli.. kalo murah dan cantik lagik besh.. hahaha

3 ulasan:

  1. Aku skrg mode mls.. dok umah pki t-shirt & seluar biasa.. bila nk keliar sarung jubah je nk ke mana2 mcm aku g umah ko aritu..

    BalasPadam
  2. Xgemar plak aku pkai jubah time bkn waktu keje.. dress pon x

    BalasPadam
  3. Kau kan jangok lot. Jgn putus asa. Jawapannya blaus all the time. Pehhh mls sey. I got u bebeh.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails