Selasa, 9 September 2014

The New MANGO Malaysia Collections

pHewwitt.. jom cuci mata kat zalora... ade koleksi dari MANGO.. bukan mango buah pelam tu tau.. kerabu mangga dap dap slurpp delicious.. atau bukan jugak ikan kerapu masak tiga rasa pelam manis kat kuching sarawak jek ade tu nyum2.. bukan2.. this is about fesyen ok beauty-beauty sekalian..   









Koleksi MNG Malaysia boleh didapati kat ZALORA.. the NOW popular online store tue.. Special sgt kan... dan koleksi MNG Malaysia untuk musim ini ternyata mendapat perhatian ramai dan menerima sambutan yang cukup memberangsangkan.. rugi korunk tak g jengok, jgn smp gadis2 lain meletops dlu ngan gaya menawan koleksi pakaian Mango Malaysia ni tau.. 
"Jangan risau tentang kualiti kerana sudah pastinya produk daripada Mango diperbuat daripada hanya bahan terbaik dan terpilih sahaja. Malah dengan harga yang berpatutan semua orang mampu memiliki produk daripada Mango Malaysia."

cuci mata tengok koleksi dlu meh! 
  

 Sukakan gaya ringkas namun mahu tampil manis? Padankan women top MNG Malaysia dengan skirt dan sepasang kasut tumit tinggi. Penampilan anda akan kelihatan lebih anggun dan bergaya.


Open-back dress ini pula amat sempurna untuk gadis yang gemar tampil dengan gaya seksi dan menawan. Apatah lagi jika dipakai bersama sepasang killer heels pasti anda akan kelihatan lebih fashionable dan menjadi tarikan ramai lelaki yang memandang!

Seksi sangat? meh usha yang lebih bergaya muslimah.. 

sweet sgt kan.. loose long blouse.. muslimah sgt kalau digayakan dengan long mermaid skirt dan loose style shawl.. aum.. 




So, gadis2 apa tunggu lagi..  meh layari website online shopping Malaysia terkemuka iaitu ZALORA untuk mendapatkan koleksi terkini daripada jenama terkenal MNG Malaysia. Di sana anda pasti akan terpegun dengan pelbagai pilihan yang ada!

2 ulasan:

  1. yg last tu ok
    cantik sangat kan
    terus terbyang memakainya dengan penuh sopan gitu :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails