Jumaat, 21 Ogos 2015

Media Appearance: Interviewed by Nona


Muka polos takde mekap2.. polos ke camni? sesuai ke term tu?

Isnin lepas lepas.. Nona dtg MIROS utk interview berkenaan kerusi keselamatan kanak-kanak untuk segmen Fokus/Realiti Nona.. Disebabkan Nona tu keperempuanan sgt.. maka aku diberi peluang.. TQ bro!

Memang nervous beb.. nasib baik rakaman, kalau live tatau a nak lari kemana.. haha nervous sbb takot tak lancar.. n yes, tak lancar pon tutur kata.. tapi masa siaran nampak cool jek.. sbb abg yg edit video dan suara tu sgt hebat! Saya tabik! Tq kat Nona, TV3, Wartawan Nona Anne Rizah, abg audio yg ensem, abg kameraman yg kewl.. tq sgt jadikkan saya mcm artis kejap.. hahaha

Ni la gambar2 sepanjang rakaman.. dan gambar2 yg kawan2 snap semasa Nona disiarkan.. ahagha.. malu nau nau.. 









Siaran adalah hari ahad lepas.. saje tanak up awal2 kat blog sbb segan.. tak dapat jangka camne gagapnya dalam TV.. hahah.. dan tonton.com.my patutnya up siaran ni utk episod 31.. tapi depa salah upload 2 kali siaran minggu2 sudah.. maka saya kecewa.. suami saya tak tengok lagik kredibility dan bakat terpendam isteri die ni dalam TV.. wahahhaha..

Menyampah pulak aku baca.. harap tade sape jeles ngan kecomelan dan kesopanan saya dalam TV.. ahaks...

2 ulasan:

Related Posts with Thumbnails