Khamis, 2 Mac 2017

Cara nak buang rasa menyampah kat orang

serius aku cakap aku dah menyampah terok .. camne nak dapat pahala  kalo menyampah terok? dah la die diambil orang.. pahala pon tak dapat..

aku dok gugel cara nak buang rasa menyampah, baca list2 dan tips utk buang rasa menyampah pon dah menyampahkan... haih

tapi aku mmg jenis sekali aku dah menyampah ngan ko smp bile2 aku tanak tgk muka ko.. g berambos.. haaa gitu.. Ya Allah penuh ngan hitam noda hatiku.. kne cuci klorok sental berus dawai besi gamaknye

serius. cara nak hapuskan perasaan menyampah

1. fikir kebaikan die.. eh ade ke? sejak bile

2. mungkin ada hikmahnya.. Ya Allah tolong tunjukkan.. aku masih tak jumpa jawapan

3. banyakkan bersabar.. susah..

4. mereka adalah saudara seagama kita.. tapi XXXXXXX&*^%&$&*


kalo tgk dari entry aku ni.. aku lah yg salah kan.. aku yg berhati busuk.. aku terima je la accept je la redha pasrah.. berbaik2 dan mengalah je la... haa kan senang.. aku sanjung je la die dan angkat darjat die lebih tinggi dari aku.. haa gitu.. kan senang..

poligami bukan haram pon.. aku yg dah terpesong dari akidah agama tak leh nak terima poligami pon.. aku kan perempuan terima jek la ape yg org dah buat kat aku tu terima je la bulat2 camtu.. nak wat camne dah kalo tu takdir nye kan

hoh senang kan.. kalau kene kat batang hidung sendiri pasrah tak?

it was like aku dalam penjara yg aku tak leh nak lari kemana pon.. i am trapped here forever.. dan masalah ni takkan hilang smp bile2..

its hard n hurt.

#blog aku.. kalau tanak baca blog ni boleh block..




2 ulasan:

  1. Sabar itu indah...mungkin sy x paham apa yang saudari rasa...tp yakin dgn Allah...bersangka baek dgn Die... ape2 pon, kalo menyampah pon kat org tu, berbuat baek dan mke manis je dgn die... sbb satu aje, kte nak redha Die, supaya ape yg kte sabarkan dan harung ini berbaloi.. kalo x, buat penat aje...

    BalasPadam
    Balasan
    1. btol .. tapi klo org tu tak wujud dah dlm idop kn bagus.. terima kasih..

      Padam

Related Posts with Thumbnails