Jumaat, 3 Mac 2017

Mekap Review: Skincare sleeping time


The Body Shop - Drop of youth: Bouncy Sleeping Mask..

Eh memang best a bende ni.. aku dah guna 1 tub habis skrg repeat order lagik.. gilak!!

walopon sejenis yg sukar nak jaga kulit muka malam2.. mmg dlu2 malas gile nak sapu apape kalau nak tido.. yg penting gosok gigi.. basahkan muka sikit2 pastu dah bummmm tidoq atas katil.. kalau beli krim malam pon biasanye mmg takkan habis..

tapi sbb hana dok promote kat IG die pasal sleeping mask ni, asik2 pasal kecantikan jek mesti hana kan..asik2 hana.. haha..  yg kebetulan mmg dah ada kat rmh sbb kne goda ngan akk bodyshop soh amek 1 set time aku membeli belah dalam keadaan muram, aku pon dok tenyeh jek laa bende ni kat muka..

muka tak kering.. bibir pecah pon ku tenyeh hasilnye dah tayah pakai mary kay lip scrub.. bangun pagi terasa segar je kulit.. ecewah! Youth sanggaaatttttt!

harga agak mahal RM 170 wei gilak! tapi pakai lama tau.. berbulan2 jugak la baru habis.. dalam setengah tahun ke camtu.. ke lebih? aku pon lupa sejak bile terjebak ngan bodyshop produk ni..

1st produk body shop yg aku beli tros 1 set skin care Drop of Youth dan I dah tinggalkan yg lain.. hahahah.. over mcm review berbayar plak! cumanye die takde sunblock dalam 1 set ni.. kalau skalik ngan sunblock mmg perfectly fit ME!



1 set tu skalik pakai ngan pencuci muka, ngan serum, ngan toner.. semua ni semua cepat serap kat muka dan elok sgt utk kulit muka berminyak.. elok tau.. elokkkkk sgt!



eh nak email review ni kat body shop laa mana tau depa nak bg royalti.. hahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails