Jumaat, 24 Jun 2011

gembira-stress-terjun


kalo kita gembira tepok tangan.. tap tap..
kalo kita gembira tepok tangan.. tap tap..
kalo kita gembira beginilah carenye..
kalo kita gembira tepok tangan.. tap tap..

kalo kita stress lompat bangunan.. jump jump..
kalo kita seteress lompat bangunan .. jump jump..
kalo kite seteress begini ah care nye..
kalo kita stress lompat bangunan.. jump jump..

haha.. nnt duluu.... jgn lompat sembarangan.. :D ade care die nak ilangkan seteress.. contoh nye mcm mende2 kat bawah ni.. teringin nak wat sblm umo 30 tawon..



tapi gua ni gerun.. cuak.. gayat sgt sgt sgt.. sedangkan escalator yg cam kat bawah ni pon gua surrender nak turun.. kaki gigil kalo turun sesorang.. sanggop tunggu lift yg lembap tu ok sbb gayat punye pasal

escalator biase2 kat pasaraya pon gua cuak.. tapi skang dah ok sket aa.. sesetengah escalator mcm kat klcc ngan metro kajang gua mmg kne ade laki gua tok pegang tangan die.. takkan nek smp tingkat 5 kalo g sensorang.. haha

ni escalator kat washington DC.. METRO.. mmg seb bek wa bukan sekolah kat washington kot kan.. kalo tak harus laaa kene tahan jeling ngan macik2 sbb wa sorang jek wanita gagah yg ngengade nek lift.. haha

kegerunan ini sume adalah d sebabkan oleh:

-

-

-

mende Allah kat bawah ni!!.. geram betol gua.. menyesal gua nek.. aaa tekanan!!>.<
spooky scooby doo roller coaster ni mmg menyakitkan ati.. ati gua a.. owang lain lepak jek siap nak 2-3 kalik.. mende ni berlaku kat Gold Coast tem gua becuti ngan rakan sebaya waktu cuti sem final year kot..

memula, nek superman (roller coaster terlaju kat dunia mase tawon 2007 tu) takde hal lah.. memula nak nek mmg a gigil2 tapi turun steady jek.. enjoy.. walopon1st time wa nek roller coaster sepanjang 22 tawon wa idop.. tapik wa masih steady..

malangnye bile dah built kekuatan mental, jasmani, rohani, akidah, akhlak sume.. konon2 sume roller coaster kat gold coast theme park tu gua leh tawan aa sbb da nek yg paling lajukan.. hoh haram.. nek spooky scooby doo ni mmg mendajalkan sume semangat yg wa bina dr pagik..



ni aaaa tempat die.. wa rase nak bako jek!!! >.< .. da aaa lamer ok utk abeskan 1 round.. kat depan satu pintu die berenti halt mengejut.. hoh wa rase kalo break tak makan mmg wa da terkeluar dr bangunan dan tercampak jump jump a.. haha.. pastu kat tmpt gelap die berenti lameeeee... pastu tetibe die turun lajuuuuu sgt.. da a takde proper restraint... mmg gua cuak terpelanting.. aaa seram!!! thats it.. kalo wa nmpk kat mne2 wa nak bako jek! haha

dah la panjang lak gua membebel2.. meh nengok gambo wa mase muda.. ayu kan wa.. wahahahah.. bluek!




*one day.. i'll bring my beloved husband to revisit this beach again..



3 ulasan:

  1. shel! mestila masih dara... auwww.. ahhaha

    tan! memory yg membencikan pas nek scoobydoo.. ahahhaha

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails