Rabu, 29 Jun 2011

packing2


kompom pindah ke teratak aldina pada 1 july jam 8 mlm.. weee tasabar!

baju2 sume da siap packing.. tinggal baju2 yg nak d basuh jek tatau nak basuh ke atau bawak baju busok.. haha.. mak metua aku tau aku bawak baju busok sebakol pinda umah kompom die tak nasehat aku dah jaga umah tangga anak die.. waha..

barang2 dapo pon tinggal sikit jek.. kne tunggu beby tok angkat kotak pinggan baru boleh kemas pinggan..

barang2 kecik2 mcm album.. bla bla bla.. dokumen sume tak sentuh lagik.. tunggu beby aaa packing barang2 penting mcm tu..

yes tru.. im so dependent on my beby.. kalo i terlalu independent nnt org lain amek kesempatan depend2 kat laki ai plak kan.. hehe.. jgn harap!!!

babang ngan badik tatau nak packing camne.. haha.. tu pon kne tunggu beby.. haha..



smlm baru balik dr jeram besu.. owh sgt bosan.. tapi aktiviti die not bad a.. sbb ade water rafting yg mane aku blom penah cube sepanjang idop.. good experience before age 30.. yeay!

weehoooo

lagik satu ade rapid jump.. perghh.. mmg rapid ah.. terjun dr batu kat arus yg deras.. mmg kompom makcik telan air sungai lipis tu segelas 2.. gulp gulp.. burppp.. hahahaha.. kbtln makcik mmg teringin nak wat bungee jumping before age 30.. yg ni sbg latihan intensip la kot.. huhu.. macik tatakot!

aktibiti pagi nek forwheel drive g panjat bukit.. g lata berembun.. peh syahdu jek lengan makcik tumboh muscle ketak2 sbb kne berpaut pd besi tok stablekan diri.. malam sblm tu ujan ok.. kompom jalan licin dan berlumpor..




fourwheel depan team kami smp patah absorber time lalu jalan lumpor2 tu.. kene turun dan jalan kaki d lumpur2 merah.. mmg syahdu..

smp jek lata berembun.. ape lagik tros kecebur di dalam air yg sejop mencocok tulang dan kedalaman tak mencecah kaki.. seb bek bagi life jacket.. boleh la belagak pandai berenang.. gagahah

ni gambo logo team..





dengan aktibiti2 seumpama itu macik da tayah nak bereksesais Jillian utk seminggu ni.. da banyak da kalori hilang di bawak arus sungai lipis yg deras.. owh bahagia..

p/s: gambo takde sbb tanak bawak hp nnt rosak masok air.. tgh tunggu gambo dr amir unit latihan.. hehe

psssttt.. scandal d situ:

hahah muka tak redha.. hahahhaa

3 ulasan:

  1. lot perlukan pertolongan angkat barang or sapu sampah ke? nnt sms aku alamat rumah nye aku boleh dtg tolong2 kalau sempat :)

    BalasPadam
  2. boleh2.. no 24 jln 15/5b .. ko tau kan lokasi umah .. so carik no jalan ngan no umah.. hehe

    BalasPadam
  3. jiran aku nk kawen, aku kene tlg2 mlm ni and esok...nnt bile2 aku sempat aku singgah, tp kene la call ko, nk tau ko ade ke tak...tu yg mintak ko sms aku, sbb aku xde number ko :D

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails