Isnin, 26 Disember 2011

bekerja time org cuti

Skng kat sabah..kota kinabalu.. Flight tgh ari td..smp pkol 3..cek in hotel imperial boutec hotel yg terletak kt atas warisan square depan dgn waterfront sabah.. Ini la hotel yg paling dekat dgn filipino market tapi sgt murah.. Rm165 compare dgn hotel le meredian, premonade..sume tu rm400 ke atas.. Xmampu kerajaan nk byr time2 deorang sebok nk jimatkn kos ni.. Prof janji kalo bwk untung bnyk pd miros nnt leh dpt bonus..wek..

Owh kerajaan yg byr percutian sy kt sabah ni..sbb sy g keje..nak tgk kes bas crash kt tuaran..8 maut.. Smp2 je ade discussion..pergi betiga..lg sorang tu visiting fellow..smgt btl die..dlm flight bercerita x berenti..nk tdo pon xblh wooo..pastu smp2 ajak discussion..adoi mate aku berat sgt dh..tp terpakse redha..pkol 5 bru blh rehat..betol2 mcm bekerja la d kala org lain abeskn sisa2 cuti..

Ok esok aku share psl kes bas eksiden tu ye..

-----malam-----

sambongan.. tadik en visiting fellow tu belanje makan seafood.. kat seafood makanan sedap kat kawasan2 kolam air kota kinabalu ni.. so tak leh nak komplen die suke ajak discussion time aku mengantok sbb die dah berhabis rm 300 ++ haha.. makan ikan garoupa max (actually mix tapik org kedai tu kate max.. haha) masak steam soy.. pastu ade soft crab goreng.. ade kerabu mangga (mcm tau2 jek aku sgt suke) ade sayo kangkong.. pastu paling best skalik udang galah besar tapak tangan masak kicap.. keras2 sedap sgt.. tetibe aku redha jek bile en fellow tu ajak smbg discuss lepas makan kat lobi hotel.. gRrrRgGR..



Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails