Sabtu, 10 Disember 2011

beza anfield ngan bukit jalil

kat anfield, penyokong liverpool seati sejiwa jek nyanyi lagu u'll nvr wlk alone.. best jek dengo.. semangat abes sbb satu stadium nyanyi lagu yg same.. bersame-same.. dengo kat umah pon dah mcm dok same2 ngan penyokong kat kerusi anfield..

tapik kalo kat bukit jalil.. penyokong mesia.. bukan nak kate ape ah.. derang ni berpuak2.. puak kanan ngan puak kiri.. huhu.. belah kanan stadium, selangor fan club pny team (source: laki aku.. haha kalo salah jgn salahkan aku ye.. haha).. belah kirik plak ultraz malaya pny team (yg ni gua kompom).. owh ade lagik satu.. team malaysia yg slalunye port tengah2.. masing2 nak tunjukkan kehebatan sokongan mereka sendrik2.. tanak langsong nyanyi same2.. padahal dedua ke stadium tok sokong satu team yg same.. hahak.. lawak..

aku rase.. khairul fahmi, shafiq rahim, thamil arassu, safee sali.. sume2 ah.. peneng kot dengo 2 lagu berbeza begema2 kat stadium tu dr 2 klompok yg berbeza.. sb tu ah derang susah nak perform kalo men kat gelanggang sendrik.. haha.. aku rase ar.. kalo deria rase aku silap makne nye kurang garam ah tu..

walopon mungkin fakta pasal penyokong ni salah (yea ra baru2 nak tercebor ngan sukan sepak bola neh) tapik mmg sahih wujud 2 kelompok yg berbeza2.. pekata kepada kedua2 ketua kumpulan penyokong mesia yg bijak bistari.. pekate kalo korunk2 ni berpakat kalo nak nyanyi seswatu lagu tu.. baru lah laungan penyokong bergema2 gemersik suara menggegar tiang2 pasak bumi stadium bukit jalil tu.. baru lah pemain2 sume semangat tak hengat..

kan.. ce try skalik.. kompom ah wa cakap lu.. kalo tacaye ce ah try.. TRY ah!!!

apepon.. saya sokong HARIMAU MALAYA!!!

LIVERPOOL.. u'll never walk alone!!!! ^.^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails