Jumaat, 9 Disember 2011

keluh kesah mak jenah

nak update lagik pasal perlis tapi gambo sume kat hp ijad dan hp die masok ward bersalin.. so tak leh update..

nak luahkan perasaan bosan jek.. kat fb korunk2 sume mesti ade sorang, ato 2, depends ngan jenis kawan2 korunk... yg sgt sgt suke update FB status tetiap kalik die pny tangan ato badan bergerak melakukan seswatu.. tipu kalo korunk tade kawan camtu kat FB kecuali korunk ade 2 3 org FB fren jek.. hak hak..

ni nak ngumpat.. kat FB saye.. ade sorang cikgu nih.. setiap ari die akan berFB tak kurang.. sentiase lebih jek.. dari 20 kalik sehari.. setiap mende yg die bwat die update.. masak ape bende skalik pon update.. makan ape pon update.. period pon update.. anak die bwat itu ini sume update.. laki die balik tak balik keje tak keje sume update.. gilo! aku rase mcm aku dok serumah ngan die jek!! ari2 kalo tak lebih dr 20 kalik maybe die akan terkena sawan.. atopon tak leh pejam mate tido sbb jiwa resah tak update status 20 kalik seari.. cikgu ni mmg up-to-date.. eh bukan2.. updated sgt kot..

hai tak penat ke die nak update tetiap jam? bukan stakat ayat biase yg camni: arini aku g pasar.. takde beb.. mesti panjang berjela camni: arini aku g pasar laki aku tak teman jumpa macik tu tengking anak die kat depan org ramai yg sume org pakai baju pink pastu parking kete aku kene saman.. (ok contoh ni kurang panjang!! dang!!)

udah la die sentiase mengupdate segala bagai kehidupan die.. die cikgu ok.. sumtimes aku perasan anak murid die ade gak komen2 kat status die.. ape perasaan anak murid kalo die dah tau selok belok idop cikgu die ek.. patut anak murid zaman skang susah nak hormat cikgu.. hurm..

abes dah luahan.. eh aku nak suggest cikgu tu sila buat akaun twitter atopon tulis belog jek lagik bagos..
ok dah abes..

meh aku lak update kehidupan aku.. ahaha..

balik dr perlis 3 ari tros cuti.. dah siap2 amek cuti sbb kompom malas g opis.. ari isnin ni selangor cuti.. pergh stret tak masok opis.. lame jugak dah.. dr presentation kat FORENSIC AND SCIENCE CONVENTION (2 ari) pastu sambong kat WORKSHOP CRASH INVESTIGATION & INJURY BIOMECH (2 ari jugak) pastu teros ke ERGONOMICS & SAFETY CONFERENCE (2 ari lagik yg kat perlis tu) .. total sume skalik harus 2 minggu aku tak dudok diam2 kat workstation aku.. kompom labah2 buat sarang dan sawang jek..

ok dah .. babai..

3 ulasan:

  1. i know exactly what u mean :P peoples are desperate for attention when everybody else couldn't care less on what they are doing.. kalau nk update pjg2 tulis blog la :D

    BalasPadam
  2. loser..attention seeker mmg cenggitu..sjenis pyakit psycho jgk tu

    yg ko g follow siap bilang 20x tu wat ape.. :D :D :D

    McNA

    BalasPadam
  3. ngahahah hampeh mcNa.. aku plak yg salah.. aku ni jenis ske berkawan.. acewah.. kaver balik.. wahaaha.. kekadang sgt annoying smp sanggop kira ok..

    yanti.. exactly!!!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails