Rabu, 11 Januari 2012

RED day at Kenny Rogers and Bestfren Wedding Invitation

hellow... today lunch sgt berjaya pilih healthy food.. ayam kampong + ulam + sambal belacan + tempoyak.. tapik dinner PUAN RARA belanje kenny rogers WEAR RED buy 1 free 1.. owh.. kelihatan air gas yg bergula banyak tuh ??? huhu.. niway tq PUAN RARA.. please keep all our discussion between us jek ok.. cewah! 

PUAN RARA yg makan ngan sopan.. konon!
dan INTAN SHAZIRA akan melangsungkan pernikahan beliau ngan tunangnye pada 4/2.. beliau (bakal pengantin) sgt murah ati bg kawan2 bek kain ela utk buat baju sempena pernikahan beliau.. kain sateen kaler purple yg cantik.. tgh pikir2 nak wat baju maxi.. muat ke ek badan da gemok.. uwa..
kad jemputan dan kain sateen purple dari pengantin

Chado Ralph Rucci maxi dress
idaman nak wat camni.. lengan panjang.. suweet
Published with Blogger-droid v2.0.3

3 ulasan:

  1. Lot snanye aku nk wat camtu tp ruffle lg dasyat pastu aku calculate2 mcm x cukup lak kain nye. Agak2 gulatis kat kajang ade jual tak satin ni kalau x cukup kain. Kalau x aku kene rombak design aku :(

    BalasPadam
  2. tu aa takot tacukop kain jek.. aku kne g jumpa penjahit baju jugak laa.. esok nak g al mughni kat area manjaku bangi tuh

    BalasPadam
  3. yanti.. aku da g tailor.. die kate kalo kain bidang 60 boleh la buat ombak2 cam gambo kat atas

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails