Jumaat, 25 Julai 2014

Diet Atkin (lah sgt): clenx tea

Aku suke declare aku tgh buat diet atkin.. tapi sebenarnya, air manis, kuih akok, nasik masih sental.. ahahah.. mengarut betol.. 

tapi semangat tau.. semangat amalkan suppliment2 yang atkiners makan.. contoh macam green tea.. derang cakap, derang tu atkiners la, kalau minum green tea lagik cepat membantu kurus mengurus.. pastu derang mcm tekankan sgt pengambilan clenx tea ni kan.. so aku decide utk give it a try.. lagik pon bln puasa kalau iftar kat luar.. mmg jarang order sayuran.. mmg sistem pencernaan di tahap tak berapa memuaskan skang ni.. rase mcm simpan lemakkkkk jek tak g membuang.. ahaha


so this is the clenx tea.. aku beli yg 20 sachet harga RM28 ingget dapat diskaun 15% kat farmasi yang baru bukak kat sblh KLINIK LITA ALIS Bangi.. jadik la harga RM23 ingget jek.. aku mmg suke mende yg diskaun2 ni.. hoho.. 


Smlm pkol 10pm minum satu cawan.. pastu bangun sahur pkol 5am guna teabag yang sama bancuh lagik 1 cawan.. Alhamdulillah.. lawas sgt.. 3 kalik jugak laaa.. hoho.. lancar!

Duta clenx tea ni pon si Mila ngan Dafi.. boleh la jadikkan sumber inspirasi walaupon takde kaitan.. haha.. ade ke amek duta yang mmg dah kurus.. tak mencabar btol


4 ulasan:

  1. 3x je membuang.. aku minum skali, 5-6x masuk toilet.. nmpak sgt bdn aku byk toxin.. hahahaa

    BalasPadam
  2. noli 3 kali tu smp pkol 8 pagik jek.. pkol 11 dah genap 6 kalik siap memulas yg tatau nak proses ape sbb takde food dlm perot.. hohoh

    BalasPadam
  3. Pernah dengar brand ni...tapi tak pernah try..kalau bagus eloklah teruskan kan..tapi jangan sampai memudaratkan ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak amek time x puasa jek.. seminggu skalik jek..

      Padam

Related Posts with Thumbnails