Jumaat, 10 Februari 2012

bekerja di Sydney... lagi..

hellow all..

I ditempatkan untuk bekerja di Sydney bermula dari 13hb Feb ini.. I akan bertolak pada 12hb Feb jam 9 pagi.. I tak nervous tapi as of jam 12 tengahari, ari jumaat ni cek belum dapat lagi dari Jabatan I so I risau nak makan guna duit ape di Sydney nnt..

I dah bosan ngan Sydney tapi atas tuntutan kerja I akan bertindak professional dan pergi sajelah dengan redha.. Suami I takkan ikot I ke Sydney atas sebab2 tertentu.. So sepanjang ketiadaan I kat Malaysia ni I harap die baik2 jek makan pakai minum..

Memandangkan I dah pernah duduk 4 tahun di Sydney tu so this time around I akan menginap di Hotel di Kingcross kat William St. di sebelah Hyde Park.. dan memandangkan juga tempat kerja I mengambil masa kira2 1 jam perjalanan by Car, I akan balik ke kawasan city diantara jam 5 hingga 7 petang.. so I harap kedai2 di city tak tutop lagik lah ye untuk membolehkan I berjalan2..

Cita-cita I nak sempat g makan kat Pancake on the Rock.. so harap cita-cita ni akan jadik kenyataan.. I juga akan melawat baby Ariq, InsyaAllah, dan mummynye dan daddynye.. harap-harap sempat lah..

kawan2 di Sydney dulu.. kat mne nak carik pinggan mangkuk murah ye? I bukan nye amek tau pon time kecik2 dulu..

Sekian.. TQ




9 ulasan:

  1. ko blk keje kedai dah tutup lot, except khamis tu la.. derang bli pinggan mangkuk kat kingsford, ape ntah name kedai tu..

    BalasPadam
  2. kat kingsford tu noritake. kat waterloo/redfern ade corelle. corelle ade gak kat birkenhead point

    BalasPadam
  3. kawaeeeee..tmpt btendang lg dkenang !!

    mCna

    -take care, g sensorg kah? tiada rakan seperjuangan mgikot sama..

    BalasPadam
  4. Mcna..aku g ngan rakan2 ofkos..

    Syu.. Tq info..tp ape nme kedai?

    Yanti..aku mmg dh lupa situasi sydney..hayyoh

    BalasPadam
  5. kedai yg kt kingsford tu kalo naik bus g airport akan lalu kedai tu.. kalo ko lawat uni tgkp r gmbr bangunan2 baru :D

    BalasPadam
  6. O bkn ko eh.. Slalunye ko kn..klo mcna die letak signature..kukuku

    BalasPadam
  7. cuba teka spe saye ??heheh hihihi

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails