Ahad, 26 Februari 2012

Majlis kahwin dan kahwin

ari sabtu aku g kenduri umah Zura dan husband die kat Labu.. Zura ni actually rakan sekerja Ijad.. aku kenal Zura tem join geng2 derang panjat Broga tahun lepas.. Ijad aa semangat ikot derang sambil mengheret aku skalik panjat bukit broga tu utk pertama kalik nye.. so, on her wedding Zura jempot la Ijad ngan aku skalik.. 

Zura.. 

her husband
di atas singgah sana yg kerlas..
 tak sempat begambaq ngan pengantin sbb die nye hulubalang dah halau ktrg sbb pengantin nak g makan2.. aish.. balik dari Labu kami pon g la menyinggah kat NILAI 3.. wah hebat.. takde org kat nilai 3.. tak mcm dulu penoh sesak.. walopon smlm adalah sehari lepas gaji tapik mmg pelik kat nilai 3 takde org.. uhuhu

ketenangan nilai 3
keesokan arinye, g kenduri kat banting plak... kg sungai buaya.. perkahwinan aniza (bob) ngan pasangan beliau.. tapik ni kenduri rumah lelaki.. sbb tem kat umah bob dlu same tarikh ngan keberangkatan aku ke sydney.. huda pon dah lame tak dpt dtg time belah pompuan.. 

adik huda. huda. pengantin. aku... p/s: effect angin smp mate aku ngan pengantin lelaki terpejam.. ahaha

meh selitkan ijad disitu.. kikiki..
tem balik bateri keter aku kong.. sian pengantin kne carikkan jump start wire tu pastu sian huda kne tunggu ktrg nye keter idop.. dah ler panas bedentum ok.. huhu.. 

aniway both pengantins meletops okeh... 

2 ulasan:

  1. lor asal tak tegur ...masa amik gamba dia org kat pelamin tew misti u duk sebalah kak moon kan sebab kak moon mmg duk parking sitew je huk huk

    semalam pegi sorang2 je sebab kalau bawak 2 org tew mmg tak sempat nak wat apa pun nak snap sekeping dua gamba pun tak lepas hahhhahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh tidak.. saye dok dimeja makan :D hehe.. takot salah org.. :p

      Padam

Related Posts with Thumbnails