Rabu, 8 Januari 2014

Takot: lampu tangga mati sendrik

Aku ngan nopal dlm bilik ni.. kat bwh xde sesape.. ijad kuo buat bisnes sane sini carik rezeki halal anak beranak..

10 -15 minit td lampu tangga yg aku sengaja x tutop mati ngan sendiri.. tatau.. berderau darah aku.. aku tatau.. darah tros berdezup naik kepala.. sakit teros kpl.. badan ketar2 gak ni..

Sape plak yg tutop lampu? Msg ijad tny die dh blik ke.. katenye belom.. aku hanya pikir perompak bawak parang.. last 2 weeks 3 buah rumah jiran setaman kne masok pencurik dlm 1 malam.. takot sgt takot..

Tapi xde dengo bunyik ape2 kecuali bunyik jantung aku yg laju berdegup2..

YaAllah slmtknlah aku dan naufal dr perompak yg bwk parang..

Mungkin mentol lampu trbako.. aku mmg xde kekuatan nk g cek.. nk kencing pon tahan je ni beku ketakotan..

3 ulasan:

Related Posts with Thumbnails